Nakon što je u dvije godine u općinsku infrastrukturu uloženo 18 milijuna kuna, Općina Martijanec nastavlja s ulaganjima. U ovom je trenutku aktualno nekoliko projekata u raznim fazama izvršenja.
Završena je II faza rekonstrukcije javne rasvjete, drveni su stupovi na županijskim cestama zamijenjeni betonskima, a klasične je lampe zamijenila led rasvjeta. Posao je odrađen u suradnji s ludreškim pogonom HEP-a, jednako kao što je prošle godine rekonstruirana kompletna javna rasvjeta uz državne ceste na području Općine Martijanec.
Modernizacija javne rasvjete nastavlja se sljedeće godine završnom, trećom fazom, kad će se na području cijele općine obaviti izmjena stupova i uvesti LED javna rasvjeta.
Cijeli je projekt izmjene javne rasvjete vrijedan 425.297,86kn, od kojih će veći dio (240.000,00kn) platiti Ministarstvo regionalnog razvoja, Općina Martijanec sudjeluje sa 157.797,86kn dok preostali dio otpada na troškove dokumentacije.
Paralelno s izmjenom javne rasvjete, postavljene su i nove table s nazivima svih ulica na području Općine Martijanec, što je ukupno stajalo 13.000 kuna.
Budući da Općina Martijanec aktivno radi na vlastitom turističkom potencijalu, ovih je dana završena dokumentacija odvojka koji spaja naselja Slanje i Rivalno sa Gornjim Martijancem, a što je preduvjet za razvoj ciklo i eno turizma na području općine. Dokumentacija je vrijedna 38.750,00 kuna.
– Osim što odrađujemo projekte kojima modernom infrastrukturom „dovodimo“ Martijanec u mjesto za život primjereno 21. stoljeću, istovremeno radimo na kapacitetima za budućnost. Modernizacija općine jednaki je kapital za mještane, ali i za turiste koji već otkrivaju Martijanec kao ugodnu destinaciju ruralnoga i etno turizma. Nama se ne žuri, odlučili smo prioritet staviti na kvalitetu, što je u startu vjerojatno sporije, ali u konačnici značajno isplativije – istaknuo je Dražen Levak, načelnik Općine Martijanec.
Ovih je dana održan i sastanak općinskih čelnika sa mještanima zainteresiranima za uključivanje u turističku djelatnost, kojemu se odazvalo 15-ak Martijančana. Dobar je odaziv pokazatelj da su mještani spremni okrenuti se turizmu. Za početak je dogovoreno stvaranje destinacijskog brend okvira i osmišljavanje originalnog općinskog suvenira.